martes, 6 de mayo de 2014

SEMANA 35

Ya va quedando menos, por las 35!


6 comentarios:

  1. Muy poquito!!! Tienes alguna sensación, crees que se adelantará o retrasará?
    Un beso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que creo que se retrasará, está todo el mundo empecinado en que se adelantará que creo que se hará esperar! ^___^

      Eliminar
  2. Visita obligada ;) jeje
    Ahora veo porque te gusta leer relatos de partos. Pues ya sabes que la capacidad de hacer que tu parto sea tuyo y sea genial esta en tus manos ;)
    Mucha mucha suerte que ya no te queda nada!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias!!, como te dije, me encantó tu relato. Es genial leer partos en los que la madre tiene voz y voto. Gracias de nuevoooooo!!! Eskerrik asko

      Eliminar
  3. Hola Mayte! Jo tb estava segura q la meva peke es retrassaria, però al final s'ha avançat 3 dies! :) Ja la tenim aquí! I x cert, al final clínica privada i cesarea... En el meu cas, portava 24 h de part, amb contraccions q havia iniciat jo i les ultimes 6 h amb oxitocina, i no només no dil.latava sinó que a més el coll de l'úter no s'escurçava gens... I el meu metge va optar x cesarea abans d passar 24 h mes de part, xq segons ell la nena patiria massa... La peke.molt b, i jo recuperant-me!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Núriaaaa!!! Moltes felicitats!!! Espero que et vagi genial aquesta nova etapa!
      En el teu cas trobo més que justificada la cesàrea, amb les hores que portabes és molt normal.
      Dessitjo que tot vagi genial. Un petonàs enormeeeee

      Eliminar